29 Eylül 2009 Salı

19-26 Eylül bayram tatilimiz...

tatilimiz çok güzel geçti... önce İstanbuldaydık... sarayları müzeleri gezdik, açık olan yerleri... bol bol balık yedik (sabah kahvaltısı hariç her öğün deseeeemmmm abartmam..:)))) bol bol nefes aldık... yağmurluydu hep şemsiye taşıdık :P ama mis gibi bir hava vardı herşey çok güzeldi... ortaköy'den tekne gezisi yaptık ve muhteşem boğazı güzelliğine doyamadık... bol bol foto çekti kocişim :)) reina'nın ve kuruçeşme arena'nın aslında ne kadar küçük olduğunu gördük, şaşırdık... daha büyük hayal etmişiz... :) adalar harikaydı... heybeli adada balık keyfi yaptık, bisiklet kiraladık adayı dolaştık... çocuklarla fayton keyfi de yaptık ayrıca...:) veeee uçaklaaa antalya'ya geçtik ekinle birlikteee... tamer iş başına :D

antalyaaaa sıcacıktıııı... kemiklerimiz ısındı walllaaa... 3 gün güneşlendik öyle güzeldiki... annemlereee büyük süpriz oldu... bayramın son günü onların yanındaydık... insanın gözünün önünde deniz olması kadar güzel birşey yok bence... belki de ben yengeç burcuyum diye bana öyle geliyordur bilmiyorum :P bol bol yüzdü ekinim... bu yaz ondaki gelişmeler harika zaten :))

en önemlisi sağlıkla, kazasız belasız evimize döndük...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)