27 Mayıs 2009 Çarşamba

OKUMA BAYRAMINDAN FOTOLAR :))




OKUMA BAYRAMINDAN...




OĞLUŞUMUN SÜPRİZİ ŞARKININ SONUNDA ANNELERE ÇİÇEKLER GELDİ :) ÖYLE TATLIYDILARKİ HEPSİ DE ÇOK BAŞARILIYDI... BÜTÜN KUZULARIMIZI TEBRİK EDİYORUM... HEPSİ GÜZEL BİR ANI... YILLAR SONRA TEK TEK HATIRLANACAK BU GÜNLER... NE HEYCANLANMIŞTIM ANNE DİYECEK KUZUCUM BANA... AMA KOCAMAN BİR DELİKANLI OLACAK O ZAMAN... ALLAHIM O GÜZEL GÜNLERİ DE HEPİMİZE GÖSTERSİN İNŞALLAH...

24 Mayıs 2009 Pazar

bugün Ekin'in okuma bayramı...

bugün oğluşumun en güzel günlerinden biri... okuma bayramları:)) 1-E sınıfı olarak harika bir gösteri hazırladılar... birazdan onu izzlemeye gidicez... çooook heyecanlıyız:))

11 Mayıs 2009 Pazartesi

anneler günüm...10.05.09 :))

cuma akşamı iş çıkışında tamer, bizim çooook sevdiğimiz ve yıllardır gittiğimiz, or-ran şehrinde çarşıda "bi yer" balık rest. gidelim dedi... meğer oğluşla plan yapmışlar... :)) hediyemi orada vemek için... fısır fısır konuşuyorlar, tabii ben anlıyorum ama anlamamazlığa geliyorum... ekin'in hevesi kaçmasın diye... çok tatlılardı, çok güldürdüler beni :)) çok güzel bir kolye almışlar bana :)) canlarım yaaa...

c.tesi günü ekin'in sınıf arkadaşları ikiz kardeşler, doğukan&berke 'nin yaş günündeydik ... ve tabiii can ve tabiiiki ali kaan çoook eğlendiler :)) doktor kont. vardı, kuzumun aşıları eksikti onları yaptırdık... oradan çıkışta da hediye faslını hallettik :)) tamer aldı bizi, eve zor attık kendimizi nasıl yorulmuşuz bir bilseniz... akşam esti bana yarın sanki çok geç olacak gibi geldi ve annaneme gidelim hemen şimdi, dedim... hediyesini götürdük... çooook mutlu oldu... anneler gününü ilk kutlayan ben olayım, dedim :)))

anneler gününe,ben çoook erken uyandım... ne zorum varsaaa... ekin gece ateşlendi aşıların etkisinden ve bütün pazar babaannede yattı... kalkıp güzel bir kahvaltı hazırladım aşklarıma :)) tamer ekmek bahanesiyleee çıktı evden ve kucak dolusu papatya ile geri döndüüü... gülben ergen'in "çilek" şarkısını dinledik kahvaltıda çoook sevdik ikimizdeee :))

annemler antalya'da olduğu için onunla telefonda kutlaştık... sonra da güler annemlere gittik :)) canım nasıl mutlu, çocuklar torunlar yanında olunca :))) tamer, mangal yaktı balkonda, mamalar yedik... hediyeler... herkes çoook mutluydu... ekin hep yattı odada... "yarın okula gidemem sanırım", diyerek bizimle de gelmedi.... orada kaldı kuzum :) biz evimize gelince, kız kardeşim senoş, eşiyle birlikte bize geldi (annişim yok yaaa biz de toplandık)... ben onun küçük annesiyim çünkü... :)) ekin olmayınca teyzesi çoook üzüldü :(( kısmet... makarna yaptım... güzel bir salata... kutlamalarımızı böylece tamamladık işte:)))

darısı bir sonraki kutlamalara inşallah, sağlıklaaaa...

6 Mayıs 2009 Çarşamba

1 mayıs - emek ve dayanışma günü...




Biz Amasra kaçamağı yaptık...ilk günümüz çok güzeldi... 21 derece pırıl pırıl birgün, çarşaf gibi bir deniz... tutmayın beni giriceeeemmmm, dedim ama tuttular... :))))))))) sonrası serindi hafif yağmurlu ama tertemiz misss gibiydiiii...
bahar çoşturmuş her yerleri... :)) doğa çoşmuş zaten, biz de çoştuk, ekin de çoştuuuu...:))))) çok şükür sağ salim geldik... en önemlisi de bu :))

biz 1999 yılında beri her sene en az 2 kere gidiyoruz... bizim için özel ve güzel bir yer Amasra :))) arabayı bir park ediyoruz gelene kadar çalıştırmadan, bir avuç yer zaten her yere yürüyerek... :))) oğluş da çok seviyor... kadınlar pazar kuruyor ya orada ıspanakları göreceksin, parmak boyunda... semiz otları çıtır çıtır... rokalar, pırasalar, taze sarımsaklar körpecik... :))) hepsi yemelik yani... böğürtlen ve dağ çileği reçelleri bir harika :))

Ben zaten böyle deniz kenarı bir yerde, missss kokular içinde reçel yapıp, satmak istiyorum... pembe-mavi pütikareli örtülerden kavanozların kapağının altına koyup, raflara sıra sıra dizmek... kapımın önünde kocaman saksılarda rengarenk sardunyalar, petunyalar olacak ve leylak ağaçları mutlakaaa....

23 nisan gösterimiz





çoook güzellerdi kuzularımız... özlem teyzelerinin hazırladığı gösteriyi başarıyla yaptı hepsi... uçan balonlar harikaydı... çok eğlendiler...

Kuzum... Canım Ekinim

Kuzum... Canım Ekinim

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)

Kıraç-Zeynebim... dedeciğimin bana okuduğu türkü... dualarımdasın dedem...

http://youtu.be/Q2hOyeGaVM8