6 Mayıs 2009 Çarşamba

1 mayıs - emek ve dayanışma günü...




Biz Amasra kaçamağı yaptık...ilk günümüz çok güzeldi... 21 derece pırıl pırıl birgün, çarşaf gibi bir deniz... tutmayın beni giriceeeemmmm, dedim ama tuttular... :))))))))) sonrası serindi hafif yağmurlu ama tertemiz misss gibiydiiii...
bahar çoşturmuş her yerleri... :)) doğa çoşmuş zaten, biz de çoştuk, ekin de çoştuuuu...:))))) çok şükür sağ salim geldik... en önemlisi de bu :))

biz 1999 yılında beri her sene en az 2 kere gidiyoruz... bizim için özel ve güzel bir yer Amasra :))) arabayı bir park ediyoruz gelene kadar çalıştırmadan, bir avuç yer zaten her yere yürüyerek... :))) oğluş da çok seviyor... kadınlar pazar kuruyor ya orada ıspanakları göreceksin, parmak boyunda... semiz otları çıtır çıtır... rokalar, pırasalar, taze sarımsaklar körpecik... :))) hepsi yemelik yani... böğürtlen ve dağ çileği reçelleri bir harika :))

Ben zaten böyle deniz kenarı bir yerde, missss kokular içinde reçel yapıp, satmak istiyorum... pembe-mavi pütikareli örtülerden kavanozların kapağının altına koyup, raflara sıra sıra dizmek... kapımın önünde kocaman saksılarda rengarenk sardunyalar, petunyalar olacak ve leylak ağaçları mutlakaaa....

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)