11 Mayıs 2009 Pazartesi

anneler günüm...10.05.09 :))

cuma akşamı iş çıkışında tamer, bizim çooook sevdiğimiz ve yıllardır gittiğimiz, or-ran şehrinde çarşıda "bi yer" balık rest. gidelim dedi... meğer oğluşla plan yapmışlar... :)) hediyemi orada vemek için... fısır fısır konuşuyorlar, tabii ben anlıyorum ama anlamamazlığa geliyorum... ekin'in hevesi kaçmasın diye... çok tatlılardı, çok güldürdüler beni :)) çok güzel bir kolye almışlar bana :)) canlarım yaaa...

c.tesi günü ekin'in sınıf arkadaşları ikiz kardeşler, doğukan&berke 'nin yaş günündeydik ... ve tabiii can ve tabiiiki ali kaan çoook eğlendiler :)) doktor kont. vardı, kuzumun aşıları eksikti onları yaptırdık... oradan çıkışta da hediye faslını hallettik :)) tamer aldı bizi, eve zor attık kendimizi nasıl yorulmuşuz bir bilseniz... akşam esti bana yarın sanki çok geç olacak gibi geldi ve annaneme gidelim hemen şimdi, dedim... hediyesini götürdük... çooook mutlu oldu... anneler gününü ilk kutlayan ben olayım, dedim :)))

anneler gününe,ben çoook erken uyandım... ne zorum varsaaa... ekin gece ateşlendi aşıların etkisinden ve bütün pazar babaannede yattı... kalkıp güzel bir kahvaltı hazırladım aşklarıma :)) tamer ekmek bahanesiyleee çıktı evden ve kucak dolusu papatya ile geri döndüüü... gülben ergen'in "çilek" şarkısını dinledik kahvaltıda çoook sevdik ikimizdeee :))

annemler antalya'da olduğu için onunla telefonda kutlaştık... sonra da güler annemlere gittik :)) canım nasıl mutlu, çocuklar torunlar yanında olunca :))) tamer, mangal yaktı balkonda, mamalar yedik... hediyeler... herkes çoook mutluydu... ekin hep yattı odada... "yarın okula gidemem sanırım", diyerek bizimle de gelmedi.... orada kaldı kuzum :) biz evimize gelince, kız kardeşim senoş, eşiyle birlikte bize geldi (annişim yok yaaa biz de toplandık)... ben onun küçük annesiyim çünkü... :)) ekin olmayınca teyzesi çoook üzüldü :(( kısmet... makarna yaptım... güzel bir salata... kutlamalarımızı böylece tamamladık işte:)))

darısı bir sonraki kutlamalara inşallah, sağlıklaaaa...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)