29 Aralık 2014 Pazartesi

Oğlum.... Ekinim...

Seneler su gibi akarken, senin gözlerimizin önünde nasıl hızla büyüdüğüne şahit oluyoruz. Bu sene artık kendini daha çok farkında,kendine güvenerek yapmak istedikleri  için yürüyen bir Ekin var karşımızda... Yapabildiklerinin, daha da önemlisi yapamadıklarının farkında olan bir Ekin... Yaşının üstünde olgunluğunla, başımı yaslayıp dayanabildiğim omuzsun sen...  canım sıkıldığında ilk konuştuğum insan... can yoldaşımsın... senden yeni bir şeyler öğrenmek, sevdiğimiz parçayı birlikte dinlemek, birlikte kahve içmek, film seyretmek, yürüyüş yapmak... her yürüyüşte "yarışalım mı anne?" diye sorman :) öyle tatlı öyle değerli ki   b i l e m e z s i n...

Artık gözüm arkada değil oğlum... ayakları üstünde duran, sevgi dolu, yardımsever, büyüklerine saygılı, küçüklerine sevgi dolu bir İNSAN yetiştirdik babişinle, çok şükür... temelleri sağlam attık çok şükür... Rabbim emanetine en iyi şekilde bakıp, yetiştirmeyi de  nasip etti bize...  tek dileğim sağlıklı, uzun bir ömrün olsun oğluşum... Allahım senin acını bize göstermesin... Umarım bize ve seninle hayatları kesişen tüm insanlara, senden yansıyan bu güzellikleri çok daha uzun yıllar aktarabilesin... inşallah...(Amin)

Benim sevgi arsızı , şımarık oğlum, seni çok ama çooook seviyorum... 
iyi ki varsın, iyi ki doğdun...
İnan bana herşey seninle güzel...

Annişin
Tüm kalbimle...

23 Aralık 2014 Salı

BİR GÖNÜL İNSANI JUNO'MDAN...

Satürn, Neptün, Jüpiter geçer…
Hayatta her şey geçer!
Geriye insanın vicdanı ve kendine saygısı,
Ya da utancı kalır.
”Ben bu hale nasıl geldim?” dediğimiz yollar dahi,
Geri dönülmez değildirler!
Alınacak nefes oldukça,
İnsanın evin yolunu, yani özündeki hakikati fark etme,
Ve onunla kucaklaşma imkanı vardır.
İnsan hep gidenin, olanın, bitenin, yitenin ardından gam çeker
Ama onların hiç biri bizi biz yapan değildir.
Boş hüsranları ve boş gururları bir yana bırakalım…
Elimizi kalbimizin üzerine koyalım,
Ve ”şükürler olsun ki hala sana aitim!” diyelim.
İnsanın aidiyeti ne eşyalara, ne konumlara, ne insanlaradır!
İnsanın aidiyeti RUH’unadır…
Gelen geçen gezegenlerin ardından bize kalan farkındalık da hep bu olacaktır ;)

http://junoastrology.com/2014/12/22/saturn-pluto-ve-tum-diger-seyler-icin-endise-edenlere/

21 Aralık 2014 Pazar

30 Kasım 2014 Pazar

Ankara kalesinde yağmurlu bir gün ☔️

☕️❤️☕️ kahve keyfi aşkına 😍
Kale selfiesi 👸👦❤️
Kalenin tepesinde kediler 😻
Hem yağmurda yürü hem foto çek 😃📷
 Ekip önden, ben arkadan 😂😁😃
Kale meydanı ⛲️Zenger paşa konağı😍😁
Ankara kalesinden sokak manzaraları 😍
Antika soba tarihten birsayfa gibi 👌🚂🚂🚂Maket trenlerin dolandığı harika bir şehir... çok güzeldi gerçekten. 🚉

Tren cafe 🚊🚉🚞🚄

20 Kasım 2014 Perşembe

YOLUNUZA IŞIK OLACAK BİR SÖZ...

 
 
ŞÜKÜR MEMESİNİ EMMEYENE, 
HAYIRLI BİR ŞEY İSABET ETMEZ!

HZ. MEVLANA
 
Işık olsun demek istedim... yolunuza nur olsun... Rabbim manasını hal etmeyi hepimize nasip etsin... 
 
Tüm kalbimle... 
 

 

6 Kasım 2014 Perşembe

Anla...

Güzel ve yalnız bir AN... Yalnız gelip yalnız gidilen yalan dünyaaaaa Selam Olsun sana... Varlığımızın sebebini bize unutturma! Yokluğumuzu, sadece TEK'i fark ettir! 




Son bahar🍁🍂🍁🍂

Sonbahar tutunduğun dallarından kopuş, ayrılış... Tek başınalık... Bir ağaca dahil  olabilmek için aylarca verilen çabanın sonu... Yeni ve taze yapraklar açmak, dallar çıkarmak için geçen süreç... Tazelemek için bir ümit... Yeşermek için güç toplama... Kimi yola devam ederken, kimi için son nokta..😔🍁🍂😔


31 Ekim 2014 Cuma

Bayram kucaklaşması -İzmir/Dikili





Bu sefer Dikili yolundayız... Taner, Sezen,Efe ve Egemen ile birlikte bayram geçireceğiz... hasret gidereceğiz... 


Çandarlı kalesini gezerken kocişimle selfie de yaptık...

Ekin beni yakaladı...  gülüşümü çok beğenmiş oğluşum :)

Ayvalık hatırası oğluşumun gülen yüzü... aşkım benim...




Ekin ile Çandarlı sahilinde deniz sefası yaptık :)


Zeynep Cunda adasında gülüşmeler de :)



Sezen ve ben Ayvalık hatırası :)




3 çocuklu ZEYNEP güzel olurmuş değil mi?

Şeytan tepesinde manzara ... keyfi

Yıllar sonra oğluşumla buradayız...

yıllar sonra hatıram olsun :)


Aşıklar Şelalesi'nde 3 şövalye...








Biz... aşkımla bir ve beraber... 

27 Ekim 2014 Pazartesi

Dil yarası...

İnsanlar ne garip; istedikleri zaman küsüp istedikleri zaman barışa bileceklerini düşünüyorlar...

Peki ya kırılan kalpler,yıkılan umutlar ne olacak? Nasıl yerine konacak kayıplar? 

Dil yarası nasıl iyileşir bilen var mı?

Tüm kalbimle ❤️


10 Ekim 2014 Cuma

Mustafa Ceceli - "Aşikârdır Zât-ı Hak"

Mustafa Ceceli - "Aşikârdır Zât-ı Hak" - Orijinal Klip (Official Video)



Aşikardır Zat-ı Hak,
Görmeyi bir dilesen!
“BEN”liğidir var olan,
Adını silebilsen!..

Düşünürsün ki varsın,
Oysa bu varsayımın...
Zat-ı Hak’tır varlığın,
“NEFS”ini görebilsen!..

Şiir: Ahmed Hulusi
Müzik: Alper Altuntoprak
Düzenleme: Mustafa Ceceli


Davul: Doğaç Titiz
Bas: Birkan Şener
Gitar: Serkan Ölçer
Tambur,Yaylı Tambur: Uğur Varol
Ney: Eyüp Hamiş
Bendir,Küp: Yaşar Akpençe

cuma zaten hayırlıdır... senin niyetin hayırlı mı?

Goethe'nin Hz.Muhammed'e yazdığı şiir;

Sevinç sevinç berrak
Ve yıldız yıldız parlak
Bir dağ pınarı
Üstünde beyaz bulutların
Ve kuytusunda bir yeşil yamacın
Aziz ruhlar sallamış beşiğini
Veda edip çocuk tazeliğiyle bulutlara
Raks eder gibi iner mermer kayalara
Haykırır sevincini semalara
Dağ geçitlerinde
Önüne katar renk renk çakılları
Ve bağrına basar kardeş pınarları...
Çiçeklenir ayak bastığı yerler
Ve nefesiyle yeşerir çimenler;
Yoldaşı olur şimdi ırmaklar
Ovaları doldurur gümüş ışıklar
Bir ses yükselir pınarlardan
;
"Kardeş, ayırma bizi koynundan,
Bekliyor Yaratan.
Yoksa bizi çölün kumları yutacak
Güneş kanımızı kurutacak
Kardeş, 

Dağın ırmaklarını, ovanın ırmaklarını
Hepimizi alıp koynuna
Eriştir bizi yüce Rabbine
Ezelî Deryâ'nın yanına."

 
Peki, der, dağ pınarı
Kendinde toplar bütün pınarları
Ve haşmetle kabarır göğsü, kolları
Ülkeler açılır uğradığı yerlerde Hz. Muhammed...


Yeni şehirler doğar ayaklarının altında...
Kulelerin alev zirvelerini
Ve haşmetli mermer saraylarını
Bırakıp arkasında
Yürür mukadder yolunda Hz. Muhammed...
Dalgalanır başının üstünde binlerce bayrak
İhtişamının şahitleri
Evlâtlarını Rabbine ulaştırarak,
Karışır İlâhî ummana coşarak Hz. Muhammed...

Beyindeki Evren Gerçeği



26 Eylül 2014 Cuma

Sen Ölünce Kim Ağlar? - Robin Sharma

Sen Ölünce Kim Ağlar? - Robin Sharma | 11,25TL - D&R : Kitap



ÜSTÜNE ÇOK ŞEY YAZILACAK BİR SORU... KİTABI HENÜZ ALMADIM AMA OKUMA LİSTEME ALDIM... SADECE BU CÜMLEYİ DÜŞÜNMEK BİLE AĞIR GELDİ BANA...



ÇOK ŞÜKÜR SEVENİ, ARKADAŞI, DOSTU ÇOK OLAN BİRİYİM... RABBİM BANA LUTFETMİŞ BUNU, AMA CANDAN AĞLAYACAK CANI YANACAK...............???

15 Eylül 2014 Pazartesi

Eğitim şart!

Güzel anneler hepimize kolay gelsin, yeni eğitim-öğretim dönemi hayırlı olsun... kazasız belasız olsun. İnşallah...
Bugün  oğlumla konuşurken kahvaltıda aklıma geldi, annelerle de bunu paylaşmalıyım diye...

Bir annenin diğer annelerle dertleşmesi olarak kabul edin bu yazımı... geleceğe sağlıklı, ruhları temiz bireyler bırakmak için ufak bir paylaşımımdır, haddim olmayarak...

Güzel anneler eğitim şart dedim ya gerçekten "öğretime" çok takılmamaya, aslında "eğitimin" ne kadar önemli olduğuna dikkatinizi çekmek istiyorum... Bunun temelinin de aile olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Ailenin yansıması olan çocuklar, kendi karakterleriyle birlikte yoğurularak hayat kervanında yerlerini alıyorlar. Bu oluşurken doğrularını da yanlışlarını da en çok biz anne-babalar görmekteyiz... İşte eğitim dediğimiz şeyde tam olarak bu... onların doğrularını övmek yanlışlarını ise düzeltmek; hatalarını örtbas etmeden, doğrusunu söyleyerek değil, bizzat yaşayarak öğretelim... Söz uçar ama hafızaya giren görüntü asla!

Ruh ve beden sağlığı yerinde özgür gençler için lütfen; arkadaş olmanın, paylaşmanın, aynı zevkleri paylaşmanın ne kadar önemli olduğunu anlatalım... aynı şartlarda  olmayan diğer çocuklarla da bunları yaşabileceğini; insanları sınıflara ayırmadan, kategorize etmeden BİR görmenin öneminden bahsedelim...  
"Duygularıyla yaşasınlar" değil demek istediğim, tam tersine akıllarının gücüyle bu güzellikleri fark etmeleridir arzum...Vicdanlarını kaybetmemeleri gerektiğini, acıma duygusunu, yardımlaşma duygusunu ve her şartta sevdiklerinin, arkadaşlarının yanında olma duygusunu onlara anlatalım... Hırslarının esiri olmamayı, başarılı ve yalnız insanlar olmamaları için öğretelim... biyonik ve makina kafalar olmasınlar... sokakta oynayan, toprakla-çamurla kirlenen, doğadan kopmayan ve onların değerini bilen çocuklar olsunlar... 

Ve en önemlisi kocaman kocaman  gülmeyi unutmasınlar... onlar güldükçe karşılarından da kocaman gülücükler alacakları güzel bir yaşamları OL'sun hepsinin...

Allah sağlık versin, kuzularımızın acılarını bizlere yaşatmasın inşallah...

Tüm kalbimle...

 


11 Eylül 2014 Perşembe

Özür...

EVET GERÇEKTEN İLGİLENEMEDİM BU ARA... YAZACAK VAKİT BULAMADIM... ENERJİMİ BAŞKA YÖNLERE  AKTARDIM, ERTELEDİM VE EKSİK BIRAKTIM BU YANIMI :(


ÖZÜR DİLERİM, ÖNCE KENDİMDEN SONRA SİZLERDEN...

TÜM KALBİMLE... 



23 Temmuz 2014 Çarşamba

Bin aydan hayırlı gece mücarek OL'sun...

97 - KADR SÛRESİ

1-) İnnâ enzelnaHU fiy LeyletilKadr;
Muhakkak ki biz Onu (Kurân'ı), (Hz. Muhammed'in a.s.) Kadr gecesinde inzâl ettik!
2-) Ve mâ edrake mâ LeyletülKadr;
Kadr gecesini (-n kadrini, şerefini, haşmetini) bilir misin?
3-) LeyletülKadri hayrün min elfi şehr;
Kadr gecesi, bin aydan (seksen yıllık ömür) daha hayırlıdır!
4-) Tenezzelül Melâiketü ver Rûhu fiyha Biizni Rabbihim min külli emr;
Melekler ve Ruh Onda tenezzül eder, Rablerinin izni ile her hükümden.
5-) Selâmun, hiye hattâ matle'ılfecr;
Selâm (hakikati yaşatarak); tâ ki Fecr'in doğmasına kadar (Hakikatin zuhuru ile şuurun vechi tanımasına kadar).

"...Allâh yaratışında değişme olmaz!"

30/30-) Feekım vecheke liddiyni haniyfa* fıtratAllâhilletiy fetaren Nase aleyha* lâ tebdiyle li halkıllâh* zâliked diynül kayyimü, ve lâkinne ekseranNasi lâ ya'lemun;
Vechini (şuurunu) Hanîf olarak (tanrıya tapınmaksızın, Allâh'a şirk koşmaksızın) o Tek Din'e yönelt! O Allâh Fıtratı'na (beynin ana çalışma sistem ve mekanizması) ki, insanları onun üzerine (o ana sistem ve mekanizmayla) yaratmıştır! Allâh yaratışında değişme olmaz! İşte bu, Din-i Kayyim'dir (sonsuz geçerli Sistem, Sünnetullâh'tır)... Ne var ki insanların çoğunluğu (bu gerçeği) bilmezler.

31-) Müniybiyne ileyHİ vettekuHU ve ekıymus Salâte ve lâ tekûnu minel müşrikiyn;
O'na yönelmişler olarak, O'ndan (yaptıklarınızın sonucunu otomatik olarak yaşatacağı sistem ve düzeni nedeniyle) korunun, salâtı ikame edin ve şirk koşanlardan olmayın!

32-) Minelleziyne ferraku diynehüm ve kânu şiye'a* küllü hızbin Bima ledeyhim ferihun;
Din anlayışları parça parça olup ve cemaatlere bölünenlerden olmayın... Her cemaat kendindeki (din anlayışı) ile sevinip mutlu olmakta!

33-) Ve izâ messenNase durrun de'av Rabbehüm müniybiyne ileyHİ sümme izâ ezâkahüm minHU rahmeten izâ feriykun minhüm Bi Rabbihim yüşrikûn;
İnsanlara bir sıkıntı dokunduğunda, O'na yönelenlerden olarak Rablerine dua ederler... Sonra onlara kendinden bir rahmet tattırırsa, bir de bakarsın ki onlardan bir fırka Rablerine şirk koşuyorlar.

Ya Sabr...

103 - 'ASR SÛRESİ


1-) Vel 'asri;
Yemin ederim O Asra (içinde akıp giden insan ömrüne) ki,
2-) İnnel İnsâne le fiy husrin;
Muhakkak ki insan, hüsran içindedir!
3-) İllelleziyne âmenû ve amilus salihati ve tevâsav Bil Hakkı ve tevâsav Bis Sabr;
Ancak (hakikatlerine) iman edip imanın gereğini uygulayanlar, birbirlerine Hak olarak tavsiye edenler ve birbirlerine Sabrı tavsiye edenler hariç!

http://www.haluknurbaki.tv/kitap/alinti-yazilar/asr-suresi.html


4 Temmuz 2014 Cuma

39. yaşa merhaba...

Herşey öyle güzel bir hikaye gibi sürüyor ki hayatımda... Acılarla yoğrulup, sevinçlerle kırbaçlanıyorum, geleceğe doğru... 

* Çok şükür idraklerim ve hayata bakışım sayesinde, hayattan beklentilerimin ve isteklerimin ne olduğunu biliyorum artık.. 

* Kendimi terbiye edip bunları en aza indirmeyi başarıyorum artık... 

* Yol ayrımlarını, insanların beni üzmelerini ya da benim yanımda olmak istememelerini anlıyorum artık... 

Bilmiyorum bundan sonraki yaşamımda beni neler bekliyor veya benden neler götürecek ama hazırım, inancımla ayaktayım... 
Sadece şunu biliyorum, bu saatten sonra yanımda olmak istemeyenleri zorla yanımda tutamam... ama benimle birlikte olan aynı frekanstaki insanlar için elimden ne gelirse yapmaya hazırım... hep hazır oldum... 

Hayırlısı ile yakışıklı oğlumuzu büyütmeyi, Rabbim bize nasip etsin inşallah... Tamerim' le ellerimizi ayırmasın... torunlarını seven iki pinpon olmayı yazmış olsun kaderimize...

VAR OLmak! ama ne için? 
Bu hayat telaşı içinde koşturmak ve insanlara kendini sevdirmek zorunda olmak, egolarıyla, kibirleriyle savaşmak hepsi geçici güç gösterileri... bunların farkına vardığım için kendimi kutluyorum...

Var OLma sebebimin; verilen "dünya"görevlerini yerine getirerek tekamül etmek, Allah yolunda ilerleyerek yavruma örnek olmak ve Rabbimin yazıdığı zaman dilimini en edepli şekilde doldurmak...

Başta annem-babam-kardeşim olmak üzere, yollarımın kesiştiği, beni  seven, sevmese de sayan tüm CANlarıma teşekkürü bir borç bilirim... Allah hepinizden razı OLsun... inşallah...

Sizleri çok ama çok seviyorum...
Tüm kalbimle...


4 Haziran 2014 Çarşamba

Gezmelerimiz-Antakya

Biz yine yollar da :) istikamet Antakya...
Büyük amcayla kucaklaşma...

kuzenlerin kucaklaşması... Emirhan, Ekin abisini böyle uyandırdı :)

Samandağ sahilinde erkişiler :)

Amcamızı ziyarete gittik... Ailemizin yeni üyesi Gülendam Hira Yağız Bebişimizi sevdik, kokladık... Tabi Emirhan kuzumuzuda 😘😘 Esracığım iki çocukla birlikte, bizi de harika ağırladı... ellerine sağlık canım benim... Allah sağlıkla tekrarını nasip etsin inşallah 🙏💕💕💕🙏

Güzel ailenizin mutluluğu daim olsun canlarım...
Çınaraltında künefe yenmeden olmazmış.... Gerçekten muhteşemmiş...
 
Samandağ-Hıdır Bey köyünde kahvaltı muhteşem...



SAMANDAĞ -TİTUS KANALI VE KAYA MEZARLAR...
SAMANDAĞ SAHİLDE AYAKLARIMIN DENİZLE BULUŞMASI...


Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)