29 Aralık 2014 Pazartesi

Oğlum.... Ekinim...

Seneler su gibi akarken, senin gözlerimizin önünde nasıl hızla büyüdüğüne şahit oluyoruz. Bu sene artık kendini daha çok farkında,kendine güvenerek yapmak istedikleri  için yürüyen bir Ekin var karşımızda... Yapabildiklerinin, daha da önemlisi yapamadıklarının farkında olan bir Ekin... Yaşının üstünde olgunluğunla, başımı yaslayıp dayanabildiğim omuzsun sen...  canım sıkıldığında ilk konuştuğum insan... can yoldaşımsın... senden yeni bir şeyler öğrenmek, sevdiğimiz parçayı birlikte dinlemek, birlikte kahve içmek, film seyretmek, yürüyüş yapmak... her yürüyüşte "yarışalım mı anne?" diye sorman :) öyle tatlı öyle değerli ki   b i l e m e z s i n...

Artık gözüm arkada değil oğlum... ayakları üstünde duran, sevgi dolu, yardımsever, büyüklerine saygılı, küçüklerine sevgi dolu bir İNSAN yetiştirdik babişinle, çok şükür... temelleri sağlam attık çok şükür... Rabbim emanetine en iyi şekilde bakıp, yetiştirmeyi de  nasip etti bize...  tek dileğim sağlıklı, uzun bir ömrün olsun oğluşum... Allahım senin acını bize göstermesin... Umarım bize ve seninle hayatları kesişen tüm insanlara, senden yansıyan bu güzellikleri çok daha uzun yıllar aktarabilesin... inşallah...(Amin)

Benim sevgi arsızı , şımarık oğlum, seni çok ama çooook seviyorum... 
iyi ki varsın, iyi ki doğdun...
İnan bana herşey seninle güzel...

Annişin
Tüm kalbimle...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)