23 Aralık 2014 Salı

BİR GÖNÜL İNSANI JUNO'MDAN...

Satürn, Neptün, Jüpiter geçer…
Hayatta her şey geçer!
Geriye insanın vicdanı ve kendine saygısı,
Ya da utancı kalır.
”Ben bu hale nasıl geldim?” dediğimiz yollar dahi,
Geri dönülmez değildirler!
Alınacak nefes oldukça,
İnsanın evin yolunu, yani özündeki hakikati fark etme,
Ve onunla kucaklaşma imkanı vardır.
İnsan hep gidenin, olanın, bitenin, yitenin ardından gam çeker
Ama onların hiç biri bizi biz yapan değildir.
Boş hüsranları ve boş gururları bir yana bırakalım…
Elimizi kalbimizin üzerine koyalım,
Ve ”şükürler olsun ki hala sana aitim!” diyelim.
İnsanın aidiyeti ne eşyalara, ne konumlara, ne insanlaradır!
İnsanın aidiyeti RUH’unadır…
Gelen geçen gezegenlerin ardından bize kalan farkındalık da hep bu olacaktır ;)

http://junoastrology.com/2014/12/22/saturn-pluto-ve-tum-diger-seyler-icin-endise-edenlere/

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)