2 Ekim 2009 Cuma

Ankarali Anneler Grubu Olarak Saray Rehabilitasyon Merkezi (Yuva) ve SHÇEK Çocuk Yuvalarındaki Çocuklarımıza yine bir parti düzenliyoruz.

ANKAN olarak;
08 Kasım 2009 - PAZAR günü saat 11:00-16:00 saatleri arasında...

Burada Çocuklarımıza yedireceğimiz bir çocuk menüsü (Hamburger + Patates KIZARTMASI + İçecek) 5 TL Isterseniz 1 çocuk, isterseniz birkaç çocuk doyurmak ister misiniz?
Bunun yanı sıra, yanınızda Çocuklarımıza ikram etmek istediğiniz değişik yiyecek (ev yapımı makarna-börek-kek-kurabiye-patlamış mısır) partimize katılabilir, Kuruyemiş, kutu meyve suyu vs. Ve oyuncak(ellerine tutuşturabileceğiniz ufak-tefek oyuncaklar, toka, saat vs ..) takı gibi şeyler getirebilirsiniz.
NOT: Bu partiye yaklaşık 80-100 çocuk davet ediliyor. Katılımda bu civarda oluyor Şimdiye kadar ki Yaptığımız partilerde. Bu çocuklarımızdan yaklaşık 60-70 tanesi Saray Yuva'dan ... 7 yaş ile 18 yaş arasında ve Zihinsel, bedensel gibi değişik rahatsızlıkları olanlar.20-30 civarı çocuğumuz da SHÇEK Çocuk Evlerinden geliyorlar. 7 yaş ile 12 yaş arasındalar.

Partinin YAPILACAĞI YER ve ADRESİ:
Beşevler - ANADOLU OTELCİLİK VE TURİZM MESLEK LİSESİ Seğmenler SALONU
Bahriye Üçok Caddesi No: 2 Beşevler / ANKARA
Tel :0312-212 66 27-28-29 (Ankaray - Beşevler Durağında inilecek!!)http://www.otmlankara.k12.tr/kroki.php
PARTİ SAATİ: Sabah 11:00-16:00 Arası
YEMEK: Hamburger + Patates KIZARTMASI + MEŞRUBATYEMEK FİYATI: Bir menü 5 TL (Bu fiyat 2009 Mayıs Ayında Yaptığımız partide verilen fiyattı - yine aynı fiyattan yaptılar)

4 yorum:

denizzeynep dedi ki...

Ben 10 çocuğa yemek ısmarlamaya talip oldum bile zeynepcim.. partide görüşürüz :)

Pencereden Ben dedi ki...

güzel kalpli arkadaşım benim... yine harika bir parti olmuş, çok şükür :)))

denizzeynep dedi ki...

emeği geçen tüm arakadaşlarımıza teşekkür ederiz.. Sırada yeni yıl partisi var galiba :)

Pencereden Ben dedi ki...

eveeeeettt... sıradaki parti gelsin :))))

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)