22 Ekim 2010 Cuma

dün akşam EKİN' in bize yaptığı...

dersleri etudde bittirdigi icin okuma calismasi icin 15 dk. odasinda okuma yapacakti... sen kitabi al yataga gir.. bir guzel uyuuuuu...odasinin kapisini da kilitlemis beyfendi... oglum diye seslendim kapisini vurdum iceri giricem kapi kilitli :((
tik tikliyorum vuruyorum uyanmaz... bagiriyorum uyanmaz...ama ben uyudugunu hic dusunmuyorum tabiii...saat daha 20:30 cunku... kesin diyorum bayildi falan kafasini vurdu biz duymadik diyorum... tamer geldi bagiriyoor...EKIIIIIIIIIN diye... gum gum vuruyoruz kapiya... basladim aglamayaaa...
kesin diyorum bisey oldu... tamer sinirden bogurmeye falan basladi... olmaz boyle sey diyooo...
anahtari delikten dusurduk alttan alalim diye benim akiilliiii olglum anahtarlik takmis... takinti halinde zaten her gittigimiz yerden anahtarlik aliyoruz bayiliyor onlara :)))
tamer artık tornavidayla kapinin kilidini kanirtmaya calisirken icerden sesi geldi bizimkinin... "efendiiimmm"... ama nasil agliyorum...koptum ben iyice...
neyse kapiyi acti once bagris cagiris, sonra kiymet bilip birbirimize sarilarak aglama krizi...
cok sukur dedik, bu kadarla atlattik... kotu bisey olmadi...
olacakla olecege care yok, derler yaaa... iste o hesap...  bazen elin kolun bagli kali veriyorsun... sanki uzaktayiz, salonda oturuyoruz ama anlik olaylar bunlar... bizimki bi havalarda bu aralar... odasina girip kapisini kapatiyor... biz de hep kapisini vurarak iceri gireriz ki, saygı duydugumuzu bilsin ve o da bize oyle yapsin diye... daha once kilitlemek istedi ben izin vermemistim bunu da biliyor ama uyuyup kalacagini hesaplamadigi icin basimiza bunlar geldi... amaaann oyle zor bir an ki bilemezsiniz... Allah korudu bisey olmadi... ufak sinavlarimiz bunlar iste... kissadan hisse cikarmak lazim... daha buyuklerinden de korusun Allahim butun kuzularimizi insallah...

adi gecen EKIN BEY iste bu arkadas... ;)) yazin misil misil uyurken... :P

Hiç yorum yok:

Kuzum... Canım Ekinim

Kuzum... Canım Ekinim

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)

Kıraç-Zeynebim... dedeciğimin bana okuduğu türkü... dualarımdasın dedem...

http://youtu.be/Q2hOyeGaVM8