5 Kasım 2010 Cuma

Allahım verdiğin/vermediğin herşey için ŞÜKÜRLER olsun...

Şimdi şükrediyorum. Yaşadığım her şey için.
Özellikle de başlangıçta kötü sandığmı her şey için.Gözyaşlarım, korkularım için.
Onların benim tarafımdan yaratıldığını kabul ediyorum.
Onları kucaklıyorum.
Onlar benim gelişmem ve kendimi farketmem için kullandığım araçlardı.
Yanlışlarımı ve doğrularımı kucaklıyorum.
Yaptıklarımı ve yapmadıklarımı...
Onlardan gerekli dersi çıkardım.
Şimdi ancak  beni gerçekten iyi hissettiricek duygu ve düşünceleri seçiyorum.
Bütün yaşadıklarım arasından deneyimin  özünü ve anlamını alıyor, bilgeliğini alıyor ve ağırlıklarını  bırakıyorum..
Yaşadığım her anı kabul edip, bunlar için kendimi  kutluyorum.
O, beni  her zaman en iyi yerde barındırdı ve en iyi şekilde korudu.
Şimdi ben özümdeki o olağanüstü parlaklığı fark  ediyorum.
Gücümü fark ediyorum ve kullanıyorum.
Onlar sayesinde; geçmişde yaptığım  yanlışlıklar ve deneyimler sayesinde bu anlayışa erdim.
Tanrıya teşekkür ediyorum bana bu imkanı verdiği için.
Seçtiğim özgürce ve seçimlerin sonuçlarını yaşadım kahramanca.
İnsan olmanın onurunu yaşadım.
Hayatı yanlız  başıma, doğru ve yanlışın açık ve net olarak orada olmadığı  bir yerde denedim.
Düşe  kalka öğrendim. Ağlaya güle.
Kah korktum yerimde çakılı kaldm, kah birilerinden medet umdum, kah başkalarının dümen suyunda yaşadım.
Olsun! Onlar benim hayatımdı...
Bütün  bunları denemeye hakkım vardı  ben de denedim..
Hiçbir bahanenin ve  mazeretin arkasına saklanmadan ortaya çıkıp sorumluluğumu kabul ediyorum.
Kimseyi kınamıyor, suçlamıyorum ve kızmıyorum.
Kucaklıyorum bütün deneyimlerimi..

"Keşke"demiyorum "ama!" demiyorum.

Sadece    "EVET !"    diyorum. 

-alıntı-

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)