29 Ocak 2011 Cumartesi

ben bugün...

şu fani dünyada "tesadüf" diye bir şeyin olmadığını, var olan ve  yaşanılan her ne varsa hepsinin birer mucize olduğunu biliyorum... herşeyin bir anlamı olduğunu, özümsüyorum...
bu mucize ve olağanüstü sistemin bir parçası olduğum için şükrediyorum...
bu şükrümün  de ne kadar aciz kaldığını çok iyi biliyorum...

özümüzdeki Esma'ların herbirinin açığa çıkabilmesi için dualar ediyorum... perdelerimin kalkmasını, farkındalığımın özümdeki okyanusa akmasını diliyorum...
hergünün sonunda tekamülümde payı olan tüm kederli ve huzurlu olayları tüm kalbimle kucaklıyorum... ve bana düşen her türlü sorumluluğu severek üstleniyorum...


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)