14 Eylül 2011 Çarşamba

haddim olmayarak bir tavsiye...

Cemalnur Sargut hocanın videolarını dinliyorum uzun zamandır... Sizlere (ilgisi olanlara tabii) tavsiye ederim... :) (nefesyayınevi)

Süphan dediğimizde, diyor; ahadiyetin de üstünde kimselerin bilmediği Allah'ın varlığını, hafsalalar dışını düşünmeliyiz...ve işaret parmağını kaldırıyor, ahadiyet işte bunun gibi TEK'tir diyor... Sadece TEK... başka hiçbir şey yok...!! 

Vahdaniyet ise; bütün isimlerin tecellisiyle beş parmağını birleştirip "harika" deriz ya, onu gösteriyor ve buradaki TEK'lik de bunu ifade etmektedir, diyor... açığa çıkanların oluşturduğu, yine sadece herşey olan... çoook hoşuma gitmişti onu da paylaşmak istedim... yanlış ifadem varsa benim algılayışıma aittir... 

tüm kalbimle...


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)