12 Temmuz 2012 Perşembe

Dogum gunu kutlamasi...

Ama kuzum yoktu :( icim buruk , gozlerim yasli canim yoktu yanimda... Yok oglumu gondermem bir daha ... Onsuz anlamsiz... 

 OĞLUŞUMUZ OLMADAN YAPTIĞIMIZ HERŞEY EKSİK KALIYOR... ALLAHIM UZUN ÖMÜRLER VERSİN ONLARA... 4 GÖZLE BÜYÜTMEYİ BİZLERE NASİP ETSİN... YAVRULARIMIZIN GÜZEL GÜNLERİNİ GÖRELİM... GÜZEL YAŞLAR ALMALARINA TANIKLIK EDİP, TORUNLARIMIZI SEVELİM BİZLER DE...
TÜM KALBİMLE...
CEM KUZU BÜYÜDÜDE ANNE-BABASIYLA OYUNLAR OYNUYOR... ALLAH AYIRMASIN SİZİ...
KOCİŞİM İŞ BAŞINDA... ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM...



GÖZLERİ YAŞLI ZEYNO... OĞLUYLA KONUŞUP GÖZ YAŞLARINA BOĞULAN BENDENİZ... :(
ENİŞTESİYLE OYUNLAR OYNADI... KOŞTU... GÜLÜCÜKLERE BOĞULDU...
TEYZESİNİN KUZUSU BU... EKİN ABİSİ YOKLUĞUNDA ÖZLEMİMİ AZALTTI MİNNOŞUM...GÜZEL KARDEŞİM BENİM... BÜYÜDÜDE ANNELER OLDU...
CAN DOSTUM BENİM...
 

BABAMIZ BENİ TESELLİ ETTİ...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)