12 Eylül 2012 Çarşamba

VİCDANINLA SOHBET ET! HESAP VER!

... VİCDAN
Vicdanen bu konuda ne kadar rahatım?”
Akşam yatağa yattığınız zaman uyumadan evvel kendinizi vicdani muhasebeye çekin! Bu vicdani muhasebe ile sorun kendinize; “Ben neler yaptım,bu yaptıklarımı hangi gaye ile ve amaçla yaptım?”.Bunu sorun kendinize, alacağınız cevap sizin o sınavdaki puanınızı gösterecektir!
Cehennemden ya çok kısa sürede geçeceksiniz-Cennet ortamına geçmek üzere, ya da orada bir hayli fazla kalacaksınız!”
Cehennemde hiç ateş-odun-alev yoktur, oraya herkes kendi ateşini yanında götürür”
diyor Allah Rasulü!
İşte o yanınızda götürdüğünüz kendi ateşiniz, vicdanınızda gizlidir!
O ateşinizin kaynağı vicdanınızda gizlidir!
Ya samimiyet suyu ile doludur,ya da riyâkârlık-iki yüzlülük-münafıklık ateşiyle kıvranmaktadır vicdanınız!
Her gece yapamazsanız bu muhasebeyi haftada bir ,haftada bir yapamıyorsanız ayda bir,ama mutlaka vicdanınızı ziyaret edip onunla bir sohbet edin!
Vicdanınızla gerçekçi bir biçimde sohbet edin!
Pahasını ödeyemeyeceğiniz en büyük aldatma, kendi kendinizi aldatmadır!
...
A.H.

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)