18 Temmuz 2013 Perşembe

"...Kibirdir büyüttüğümüz, acıların arka bahçesinde..."

"...Kibir, nefsi yaralı ve sağlıksız bir şekilde büyük hale getirir… Oysa alıştığımız, kolayımıza gelen hatalarımızı değil, hayatın bize öğretmeye çalıştığı dersleri dikkate alarak yürürsek, yol daha açık, ufuk daha parlak olacaktır!

Size "Yapamadın … yapamayacaksın! Bari deneyip rezil olma!" diyen de kibirinizdir… "Bana ha! Hem de bana… Üstelik bana… Yoo ben bunlara haddini bildirmeyi bilirim!" diyen de… Kolay bulduğumuza yönelip, güvenli seçimler yaptığımızı zannettiren de kibirdir… Hep en uzak yıldıza tırmanmak arzusu verip, onun ışıltısı ile büyüyeceğimizi zannettiren de…

Oysa HİÇ BİRŞEY  ama hiç birşey bize AİT değildir. Kuran’ın bildirdiği gibi, insan evladı halifedir yeryüzünde… Yani kendisine sunulanların emanetçisi, verilen görevin uygulayıcısı, gösterilen yolun takipçisidir!.."  kibirdir-buyuttugumuz-acilarin-arka-bahcesinde

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)