4 Haziran 2014 Çarşamba

Yolunu aydınlatan Şeytan...

Posted: 03 Jun 2014 04:39 AM PDT
Adamın biri kalkmış camiye gitmek üzere temizce giyinmiş yola çıkmış.
Giderken yolda düşmüş, kalkıp üstünü silkeleyip evine dönmüş. Elbisesini değiştirip temiz kıyafetlerle tekrar yola çıkmış.
Yeniden düşmüş, yeniden eve gidip üstünü değişip yola çıkmış. Yolda giderken elinde lamba ile onun yolunu aydınlatan bir adam görmüş.
Beraber mescide doğru ilerlemişler. Düşen adam lambayı tutana namazı kendisinin kıldırmasını söylemiş kabul etmemiş lambayı tutan adam.
Düşen adam niçin istekli olmadığını namaz kıldırmayı kabul etmediğini sorunca lamba tutan adam kendisini şeytan olduğunu söylemiş.
Düşen adam şok olmuş ve neden kendine ışık tutup yolunu aydınlattığını sormuş.

Şeytan demiş ki;
Seni düşüren bendim mescide gitmemen için ve sen birinci defa düştüğünde eve gidip elbiseni değişip tekrar mescide doğru çıkınca Allah senin tüm günahlarını affetti.


Ben seni ikinci defa düşürdüm sen tekrar üşenmedin eve gidip elbiseni değiştin tekrar yola çıktın bu defa Allah senin geçmiş ehli beytinin günahlarını bağışladı.

Ben korktum ki üçüncü Düşmende Allah dünyadaki tüm müslümanların günahlarını bağışlayacak. O sebeble senin güvenli bir şekilde mescide ulaşman için lambayla yolunu ben aydınlattım…

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)