12 Ekim 2015 Pazartesi

ANkara'm

"Birşey yap güzel olsun.. Çok mu zor ? O vakit güzel birşey söyle.. Dilin mi dönmüyor ? Öyleyse güzel birşey gör veya güzel birşey yaz.. Beceremez misin ? O zaman güzel birşeye başla.. Ama hep güzel şeyler olsun.. 
Çünkü; Her insan ölecek yaşta…" 
(Şems Tebrizi)


Bu sözü cuma günü eklemiştim facebook sayfama... sabah nereden bilirdim en kanlı saldırının olacağını ; hepsi ölecek yaştaymış... nerden bilebilirdim ki...
10.10.2015 Cumartesi günü, saat: 10:04'de 2 canlı bomba, Ankara'mızın Tren Garı'nın önünde #İNADINABARIŞ yürüyüşüne katılmak için,  otobüslerle çeşitli şehirlerden gelen insanların toplandığı alanda patladı... 
Ankara'nın göbeğinde... #97canımızıkaybettik... Acımız tarif edilmez... 





"En kanlı terör eylemi de olsa, insanlarımızın kanı yerde kalmayacak! Çocuklarımız için, İnadına Barış😭 diyebildim arkalarından... 


Paramparça olmuş bedenlerini, bu vatan da barış olması için feda eden insanlar... kaçımız hissedebiliriz ailelerinin duydukları acıyı, üzüntüyü kaçımız? 
Canım yanıyor... 
İçim kanıyor... 

O kadar insanın toplandığı alanda güvenlik çemberi yok!!! hiçbir önlem yok!!! elini kolunu sallaya sallaya gezen militanlar, gözü dönmüş caniler... Bunu din adına yapanlar Allah'ın en büyük gazabına uğrayacaktır!!! Buna iman ediyorum...

Yazıklar olsun sebep olanlara... en ufak zafiyeti olan kimse, hakkımızı helal etmiyoruz hiçbirimiz... 
Oynanan pis oyunları farkına varan insanların çoğalması duası dilimde; gözlerim yaşlı, yorgun ve şaşkınım... 

Fİ'de diyordu ki;

"... filiz, tohumun ölümüdür."


Canların ölümü, barış filizinin büyümesini sağlasın inşallah... 


Rabbim ülkemi, insanlarımı ve tüm ailemi koru böyle felaketlerden...

Nurlar içinde yatın...🙏😢

Tüm kalbimle...

 #yastayız

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)