24 Eyl├╝l 2016 Cumartesi

Bazen ben ­čÖâ

┼×imdilerde  "ne yap─▒yorum ben?" diye sorarken buluyorum kendime...ya da "ne yapmak istiyorum?"
sadece durmak istemiyorum... durmaktan ve bo┼č kalarak  hi├žbir i┼če yaramamaktan ├žok korkuyorum...
zaten b├Âyle bir yap─▒m  da yok... bu yapt─▒klar─▒m─▒, payla┼čt─▒klar─▒m─▒, denemelerimi bundan dolay─▒ yapm─▒yorum... ben buyum... zorlama de─čil bunlar... i├žimden gelmeden b├Âyle bir ├žaba i├žinde olamam... her g├╝n ayn─▒ ge├žerse benim i├žim rahat etmiyor... sanki i┼čte ├žok mu farkl─▒yd─▒ yooo, ama evde olunca daha farkl─▒ hissediyor insan ­čÖâ­čÖä­čśĆ yani kafam kar─▒┼č─▒k bo┼čluktan ne yapaca─č─▒n─▒ ┼ča┼č─▒rm─▒┼č gibi bir halim varsa diye s├Âyleyim dedim ­čśé

Bu aralar Ruh halimde ├Âyle h─▒zl─▒ de─či┼čiyor ki ben bile yeti┼čemiyorum ­čśé­čśéi┼čte bu foto da ├Âyle bir ANdan ­čśĆ

Hayat bir AN... d├╝n ge├žti yar─▒n─▒ hi├ž bilmiyoruz... onun i├žin mutlu ya┼čamak en ├Ânemli felsefemiz olmal─▒...
─░┼čte aynen b├Âyle d├╝┼č├╝n├╝yorum... mutluluk var─▒lacak bir yer olmad─▒─č─▒na g├Âre; i├žinden ge├žti─čin o g├╝zel ya da ac─▒ ANlarda mutlulu─ču yakalamaya ├žal─▒┼č... ­čÖĆ­čĆ╝ ve s├╝rekli ┼č├╝krederek ge├žirdi─čin zaman ├žok de─čerli... bunun i├žin bana ya┼čatt─▒klar─▒ i├žin Rabbime hep ┼č├╝krediyorum... A┼čkla ge├žen ├Âmr├╝me bin ┼č├╝k├╝r... insan─▒n varl─▒─č─▒n─▒n fark─▒nda OLmas─▒ ve alg─▒lar─▒m─▒z a├ž─▒k olmas─▒ da ├žok de─čerli...
Ne yapt─▒─č─▒m─▒ biliyorum asl─▒nda, kendi kendime verdi─čim cevaplar─▒ seviyorum ;)

T├╝m kalbimle ­čĺĽ


Hi├ž yorum yok:

├ľne ├ç─▒kan Yay─▒n

Penye ip sepetlerim vol.2

├çe┼čitlerden ├že┼čit... ba┼člad─▒n─▒z m─▒ dursuram─▒yorsunuz kendinizi... ├žook sevdim ben bu i┼či ;)