25 Ekim 2017 Çarşamba

Sonbaharla kucaklaşma...

Yağmurlu, soğuk bir gündü... fotoğraf çekmeyi bu güzel sonbahar renklerini kadrajıma almayı kafama koymuştum... kahvem ve kitabım biz de varız dediler... birlikte zaman geçirmeyi seviyorum onlarla... küçük dünyamda adımlar atarken renklerin güzelliği  karşısında büyülendim... her mevsimde ayrı güzel olan atkestanesi ağaçlarına hayranlığım bir kat daha arttı... tabi Yaradanın her muhteşemlikteki görünüşü karşısında da... yağmurdan kaçmadan, temiz havayı koklayarak kahvemi yudumladım... 


ve şu kelimelerde mutlu AN a vardım: "...hepimiz BİR OLanın parçalarıyız..." 🙏🏼 #şükür


Tüm kalbimle ❣️








Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)