4 Aralık 2018 Salı

Kendime Notlar


Kendime notlar;

Allahım beni hatalarımla yüzleştirip yolunda yolcu edişine, şükürdür bu yazdıklarım... 
her mesajınla beni yeniden yeniden imanımla şarj ediyor, OLan her şeyin hayrına tam idrakla kendine çekiyorsun... sanki dev bir  mıknatısa hızla çekilen metal parçası gibiyim... öyle “eminim ki” senin benimle bir ve beraber OLduğuna, daima...
 kendi zannımla, duygusallığımla yandığım ANlarda hep şu ayet;
 “ve huve meaküm eyne ma küntüm!” (Ve her nerede olursanız olun, O sizinle beraberdir...)-Hadid1.ayeti gönlüme su gibi akıp serinletti... 
insan acısını çok büyük görüp yanarken, karşısına öyle bir şey çıkarıyorsun ki, utanıp başını kaldıramaz, “Rabbim bu kadarına bin şükür”, der hale getiriyorsun...

ve bir ANda karşımıza çıkardığın olayları şükrümle kolaylaştırıyor, hızlandırıyor, derslerimizi aldırıyor ve yenisiyle sınavlarına devam ediyorsun, bin şükür...

Ben aciz kulun senin verdiğin güçle yürümeye, senin yolunda hayırlı OLana yönelmeye, Sevgili Peygamberimizin şefaatine layık OLmaya, (tüm iman edenlerle birlikte inşallah) devam edebilme gücü diliyorum... (Amin) 

tüm kalbimle❣️


Duamı dersiniz Allahıma yakarış mı bilmiyorum... öyle bişey... ☺️
#kendimenotlarzy #uzunincebiryolkendimedoğru 

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)