12 Ocak 2020 Pazar

Yeniden başlıyorum...

Bu bir teşekkür mesajıdır💞 Şöyle ki; bilenler biliyor, 4 yıl önce işten çıkarılmıştım, kısa kısa çalışmalar olsada işsiz geçen bunca zamandan sonra, 18 yıl çalıştığım şirketimle yollarımız yeniden kesişti💫 #nasip yolculuğumuz birlikte devam edecek inşallah🤲🏼 ☺️kurumsal hayata yeniden dönüyorum💫

🎯 bu süreçte hobilerim ve #zeynonunhobibahcesi bir nefes oldu bana...
🎯kendimi değerli, üretken ve daha çok paylaşımcı hissettirdi, çok şükür...
🎯bu süreç zor, yıpratıcı bir o kadar da öğretici ve güçlendirici bir dönemdi...
🎯anne, babamın ve Güler annemin sağlık sorunları bunların en başındaydı... yaşanacaklara dur demek elde mi? Olanlar oluyor, vesselam 🤲🏼 şimdi iyi olmaları en büyük mutluluğumuz🤗
🎯insan kendini keşfediyor böyle zamanlarda... içinden çıkan üretken kadını buluyor... kadın gücünün değerini ve bir toplumu ayakta tutan gücün “Kadın” olduğunu çok iyi öğreniyor... 🗝öğrendim, yaşadım... bundan beslendim...
🎯Girişimcilik harika bir yol, bu yolda devam edecek bütün arkadaşlarıma başarılar dilerken, hepsine destek olabilmek için yanlarında olduğumu söylemek isterim...💞

Laf çok aslında ama; ☺️

💫İyi ki varsınız bu yolda yollarımın kesiştiği herkese binlerce kez şükürler olsun...
💫İyi ki varsınız eşim, oğlum ve canım kocaman ailem♥️ hep destek oldunuz, “sen yaparsın biz sana güveniyoruz” dediniz... gücünüz güç kattı bana 😢
💫Can arkadaşlarım, can dostlarım her AN yanımda olduğunuzu hissettirdiniz maddi manevi hep el verdiniz, omuz verdiniz...
 💫İg dünyasındaki gönüldaşlarım, hobidaşlarım🥰 kilometrelerce uzaktan bu bağı kurduk ya gerçek bir mucize gerçekten sizlerde iyi ki varsınız...
💫ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha gösterdi Rabbim bana... öyle güzel insanları vesile kıldı ki😇 hamd olsun🤲🏼
🎯iyilik peşinde koşanlar, iyilikte ve iyilerle buluşurlar🎯
 bu benim mottom oldu, her zaman🤲🏼 İşte bu sayfa artık tamamen hobi çalışmalarım için açık kalacak✨Yardım sayfalarına destek için bir de...  artık sipariş almayacağım✨
ama kendimi geliştirmeye ve öğrenmeye devam edeceğim bundan sonra da, sizlerle birlikte inşallah...

🗝Yolunuz yolculuğunuz hayırla devam etsin 🤲🏼

🗝Aşk’la dolu gönüllerimiz her daim bir OLsun ♥️ inşallah🤲🏼
🌹sizleri seviyorum🌹

#zeynonunhobibahcesi #örgü #crochet #instagram #ankaraörgü #tığişi
 Tüm kalbimle ♥️




Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)