27 Haziran 2011 Pazartesi

incir reçeli sever misiniz? ben bayılırım :)

"... Ben insanları, arabanın camına vuran yağmur damlalarına benzetiyorum. Bazen bir damla aşağı doğru kayarken başka bir damlaya karışıp güçlenerek daha hızlı ilerler. Ben de sana karıştım aşkım... insanlar acımasız, savurgan... hiç bir şeyin sonu gelmeyecekmiş gibi davranıyorlar... bir gün "ŞOFÖRÜN CAMI AÇACAĞINI" hiç düşünmüyorlar... seni seviyorum..."(filmden alıntı)





.....
işte o cam açıldığında; karıştığın kişiler, sana kattıkları ve senin kendin için yaptığın çalışmalar, ışınsal bedenine yüklenmiş olarak farklı bir boyutta yaşamaya başlayacaksın... güneş zamanına göre saniyelik olan buradaki "zaman"ı artı bişeylerle geçirmenin değerini algıladığında, artık çok GEÇ olacak... neyazıkki, o limana geri dönüş olmayacak...

tüm kalbimle...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)