1 Ocak 2012 Pazar

Mutlu yıllar ;)

Yeni bir zaman dilimine daha girdik iste...

Her dokuz yılda bir döngüsü olurmuş insanların.
36 yasında olan ben, 4. döngümü tamamlamış görünüyorum. Hersey bir döngü ise yeniden başlıyorum herseye ;) Bu bir şanstır umarım benim gibi olanlar için :)
Söylenen bütün sözler söylenmiş aslında, biz sadece zamanı geldikçe açığa çıkmasını algılıyoruz;) ve komik bir sekilde bizim bunları söylediğimizidir.

Zamanı bölümlere bölmek aslında kendimizi kısıtlamalardan başka bir şey değildir. İnsanoğlu hep bu cenderede yasamaya mecbur kalmış ne yazık ki:( oysa gecmis artık bitti, gelecegi hiçbirimiz bilmiyoruz; öyle ise yapılacak en güzel ve anlamlı şey ani degerlendirmektir.
Yasamak değil dikkat edin; DEĞERLENDİRMEK'tir. Algilayanlardan olmak hepimize nasip oldun inşallah...

Tüm kalbimle;)

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)