20 Aralık 2012 Perşembe

Ekin ile dolu dolu 10 yıl...

Güzel oğlum, kişilerin isimleri, insanların kaderlerinde etkilidir ve gelecek yaşamı için bir ip ucudur diye, bir sohbet dinledim geçen gün... 


Baban EKİN ismini ilk söylediğinde, daha kalp atışını bile duymamıştık...Ekin, bolluk, bereketi simgeleyen bir kelime... temel besinin özü aslında...11. yaşgününde bebeğim, bunu gözlemliyorum sende de canım oğlum... sevginde de, hüznünde de, gülümsemende de, ağlamanda da öyle bolsun ki bebeğim... ismin yaradılışında açığa çıkıyor işte... şaşılacak birşey gerçekten... arkadaşlarını sevmen de onlara karşı paylaşımcılığında muhteşem bir ekin bolluğu var... sevdikçe, ürettikçe, ve paylaştıkça ekinlerin çoğalıyor bebeğim... ne güzel senin büyümeni izlemek bir bilsen? bir anne baba için daha mutluluk veren ne olabilir ki?

Allah sana hep bolluk, bereket getirsin, hakında hayırlı olan her konuda inşallah canımız...

Güzel oğlum, bunu seninle yaptığımız bir tartışmada da söylemiştim sana; ve çok iyi düşün bu lafımı demiştim... ben, Allah bana ömür verdiği sürece maddi olarak, verilen ömür bitince de manevi olarak, hep senin YANINDAYIM... hiçbir zaman (aynı fikirde olmasakta) KARŞINDA değilim güzel oğlum... bunu hiç unutma!!!

Bu güzel isminle eminim sen de, güzellikleri bol bol çevrendeki herkese akıtıp, yüzün gibi güzel KALBİN ve o dolu dolu gülüşünle bizlere yaşatacaksın... Allah'ın izniyle...

Rabbim, ömrünü uzun yazmış olsun inşallah... ve binlerce şükür de etsek az senin gibi bir evlat verdiği için... bir anne olarak hakkında hayırlısını istemekten başka yapabileceğim bişey yok bebeğim...

iyi ki doğdun, iyi ki seni doğurmak nasip oldu bana... ♥

seni çok ama çok seviyoruz... ♥


tüm kalbimle...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)