7 Aralık 2012 Cuma

Hazan yapraklari duserken...

Sonbahar huzunle geldi bizim eve... Bitanecik anneannemi kaybettik :( hasretle gecen 3 ay... İlk defa gecen gece ruyamdaydi pamuk ananem... Usuyorum dedi... Ustune hirkami orttum... Sardim sarmaladim canimi...

Hazan mevsimi, huzun mevsimidir iste... Yapraklarin sararmasi da, birer birer onu sımsıkı tutan dallariyla bagini koparip, kendini birakmasi da AN'ini yasamasidir aslinda... Hersey kendi AN'i gelince bu kopusu yasayarak yeni bir boyutta yasamaya baslayacaktir...

Olumu tadan nefslerimiz yeni bir boyutta yasamlarina devam ederken idrak edecek yaptiklarini ya da yapmadiklarini... İste o AN geldiginde muhasebe baslayacak.. Annemizden dogumumuz ile ilk kiyameti, olum ile 2. Kiyameti yasamis oluruz... 3. Kiyameti de tum yaradilanlar birlikte yasayacalardir, zamANi gelince...

Onemli olan kozamizi terk edemeden, perdeli olarak ve hakikat suurundan mahrum olarak yasamamaktir...
Asil ÖLÜ odur...
Cunku ne yasanacaksa, bu bedene sahip olarak yaptiklarinizin sonucu olacaktir...

Allah hepimize saglikli ve acik bir bilinc ile idrak etmeyi nasip etsin insallah...

Tum kalbimle...









Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)