12 Kasım 2017 Pazar

El emeği göz nuru candır...

Merhaba herkese... uzun bir ara oldu yazamadım... öyle çok şey yapıyorum ki bu aralar... yeni yeni güzel insanlar girdi hayatıma... ortak paylaşımlar birlikte üretmeler 💕 kalp kalbe yapılan işler süper oluyor... bol bol okuyorum, bol bol örüyorum, bir de ders çalışıyorum 🤦🏼♀️ etkinlikler buluşmalar, gezmeler günler fırfır geçiyor 😜 hayatın altı üstünden çok daha güzelmiş... eğlenceliymiş 😂
İşte güzel cicilerim:



Bu hırka faslını bir sonra ki postta uzun uzun yazıcam 👌🏼
Eldivenlerim bu sene de renk renk ❤️



Motif atkımız da eksik olmasın dedim 😍

Frida broşumuz olmazsa olmazımız ❣️


Daha nice güzellikleri paylaşmak dileğiyle...
Tüm kalbimle 💙







Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)