13 Kasım 2017 Pazartesi

Eldiven örüyoruz...

Harika haftalar olsun ✨



 bu güzel eldivenlerin yapılışını kısaca yazıyorum;

✨ 24 zincir çekiyoruz ve daire yapıp birleştirip 1 zincir ile yukarı çıkıyoruz,

✨3 sıra (ya da bilek kısmını uzun isterseniz 5 sıra) si yapıyoruz, 

✨4. Sıra da motif başlıyor... ilk si atlıyoruz ikinciden başlayarak aynı yere 2 tane ikili trabzan yapıyoruz (arayan zincir çekilebilir ben delikli olmasın diye yapmadım), 

✨5 sıra 🌹bu şekilde örüyoruz🌹 ( baş parmağınıza göre ayarlama yapın lütfen👍🏼)

✨3+5. Sırada parmağımızın yerine ve genişliğine göre  4-5 zincir çekerek parmak yeri açıyoruz si ile sabitliyor ve ikili trabzanlara sıra bitene kadar devam ediyoruz,

✨7. Ve 8. Sırayı da aynı şekilde motifle örüyoruz ancak parmak için çektiğimiz 5 zinciri çakma trabzan denilen ( tığınmızda bir ilmek var bir doluyoruz üsten bir de batıp çekiyoruz tığda 3 adet ilmeği tek seferde çıkıyoruz ;) ilmekle geçiyoruz orası dolu ve sıkı duruyor 😍👌🏼

✨bu iki sıra ile bitiriyoruz 👍🏼




Hepimize kolay gelsin... 

sıcacık bir kış geçirelim inşallah 🙏🏼❣️ 


Tüm kalbimle❣️

#zeynonunhobibahcesi #winteriscoming #kışgeliyor

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)