29 Mart 2011 Salı

babam canım babam...

çok özledim blogumu :( bizi hasret bırakanlar utansın....!!!!!

güzel haberlerle doluydu geçen hafta... babacığımın omuzundaki kırık radyoterapinin etkisiyleymiş... metastaz yapmamış... nasıl sevindik... evde bir bayram havası :)

yeniden diyordum... herşeye silbaştan başlıycaz... hep dua ettim çoook... içim böyle desede "izin verme yarabbi" diyordum... ama "hakkımızda hayırlısı buysa, bu sıkıntıyı çekmek bize hayır getirecekse, onu nasip et yarabbi" diye dualar ettim...

zaman ne gösterecek hiç bilmiyorum ama şimdilik iyi babam...yeniden umutlu, heycanlı ve çok mutlu.. artık konuşmak istiyor... terapilere başladı... geçen gün az da olsa 10-11 ay sonra ilk defa telefonda konuştum onunla... ne kadar değerliymiş bilemezsiniz... her şey bizim için çok değerli, yokluğunda anlıyoruz bunların değerini...

çok şükür çok şükür diyorum ama bu şükürlerin bile ne kadar yetersiz olduğunu farkındayım...
Allah hepimize ve tüm sevdiklerimize sağlıklı günler versin... dermansız dert vermesin inşallah... AMİİİİİNNNN....!



Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)