29 Mart 2011 Salı

Farkındayım...

"Ben" diye bahsettiğimiz, varolduğumuzu sandığımız dünya boyutundaki  yapının, aslında TEK bir yapıya ait olduğunu...  parkta  gördüğüm bahar dallarında, filizini delerek yaşama "merhaba" diyen tomurcukların telaşını... kuşların yaptıkları yuvaları sağlamlaştırma telaşlarını... bir balığın yosunlu kayalar arasında kendini ve soyunu devam ettirmesi için aradığı kaynağı... farkındayım... evrene baktığımda doğan güneşin, çıkan ayın ve bu düzenin muhteşemliğinin farkındayım... aslında dert dediklerimizin bazıları için çerez olduğunu...bazıları için de dünyanın sonu olduğunu farkındayım!!!! Bir bebeğin yaşama attığı ilk çığlıktaki "ben geldim"  edasının  O'nun varlığına "selam" olduğunu farkındayım... iyinin de kötünün de Ondan geldiğini.... hep kötü durumdayken açılan elin iyi durumdayken de açılmasının anlamını... farkındayım...

TEK'lik boyutunu... herşeyin aslında TEK olduğunu... farkındayım...

çeşit çeşit meyvayı, sıktığımızda oluşan tek bardaktaki meyve suyunun aslında bütün oluşumu anlattığını Farkındayım...

Şükürlerimden acizim...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)