31 Mart 2011 Perşembe

"...Şükür Eksikliği..."

Doğan Cüceloğlu üstadı dinlerken şöyle dedi:
"bir gün şoför bir arkadaşa sordum :
-hayat nasıl ? diye...
bana verdiği cevap çok düşündürücüydü...
-hayat hep güzel abi... bizim toplumun en büyük problemi ŞÜKÜR EKSİKLİĞİ..."

Ne kadar doğru ne kadar basit aslında... bu sana yazılan "kader" bunu kabul et... hayata baktığın pencereden, hep eksikleri hep hataları ve senin olmayanı görüyorsun... farkında mısın acaba, senin bakmadığın açıdan o kadar güzel şeylerin göründüğünü...???? bardağın boş tarafını görmek işin en kolay yanı... ama bir yudum da olsa bardaktaki suyu farketmek önemli olan... öyle büyük bir hızla akıp geçerken ömür, senin farketmek istemediğin şeylerle geçirdiğin vakit tam anlamıyla bir KAYIP... buna değer mi? anımızın olduğunu biliyoruz... geçmiş artık yok... geleceği hiç bilmiyoruz... o zaman neden üzüyoruz kendimizi? neden sevinçleri paylaşarak, güzellikleri anlamlı hale getirerek doldurmuyoruz bu zamanı? neden elimizdekine ŞÜKRETMİYORUZ... 

Dertler, acılar dünyanın neresine gidersen git seninle beraber... bundan kaçış yok!!! senin gelişimini (tekamülünü) sağlaman için yaradılış gayen bu... elindekini fark et... düşün bakalım, sende olanlar ,kaç kişide yok? ama onda olan bazı şeylerin de, sen de olmağını bil... 

Sistem bu ötesi yok... 

Hep dediğim gibi "bu günümüze çok şükür; hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun" ...

tüm kalbimle...


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)