27 Aralık 2011 Salı

Beynin Yönlendirilmiş Dalgaları...

"(Rasûlüm) kullarım sana, Ben’den sorarlarsa, şüphesiz ki Ben Kariyb’im/yakınımdır... Dua ettiğinde dua edenin duasına (duası anında) icabet ederim... O halde onlar da Bana isticabet (icabet) ve (B sırrıyla) Bana iman etsinler, ki doğru yolu bulup olgunlaşabilsinler (rüşdlerine nail olabilsinler)." (Bakara/186)

"Üduni esteciblekum" (Mü'min,60): "Bana dua edin, size icabet edeyim." ayetinin içindeki gizli hazine nedir?

Allah'ın yaratış vesilesi DUÂ... beynimize bahşedilmiş yüce güçleri harekete geçiren mekanizma...senden sana açılan Rabbinin kapısı... ibadetin özü olan ve Beyin nöronlarını sarman haline getiren, tekrar edilen dualar... dalgaların bedendeki yansımalarının yanında beyni kuvvetlendiren en büyük etmen olduğu bir gerçek...

Eğer kulum, bana ellerini kaldırır da dua ederse, ben o elleri boş olarak geri çevirmekten hayâ ederim.” (Hadîs-î kudsî)
Bu konudaki bir başka hadîs-î kudsî de şöyle:
Ey Âdemoğlu, dua senden, icabet benden; istiğfar senden, bağışlamak benden; tövbe senden, kabul etmek benden; şükür senden, fazlasıyla vermek benden; sabır senden, yardım benden... Ne istedin ki benden sana vermedim...”

Yaradan'ın sen de açığa çıkışını güçlendiren ve  Zât'ının farkına vardıran dua... Elle gökyüzüne açılırken amaç yayılan enerjiyi vücuduna toplamak için, bir paratoner gibi çekebilmektir. Yukarıda bir yerlerde olmayan "Tanrı" ya değildir açılan eller... içindeki enerjiyi (Allah'ın kudreti) ve kozmik bilinci (evren şuuru-Allah'ın emrini) harekete geçirmek için yapılan bir harekettir... "size şah damarınızdan yakınım" ayetindeki manâ da açığa çıkmaktadır... 

"BEN" dediğimiz aslında kozmik bilinçtir... şartlanmalarla kendimizi beden-kemik sanarak YAŞIYORUZ dünya yaşamımızda... İşte dua mekanizmasıyla, buradaki farkındalığı yaratmak ve ASLININ (özünün) farkına varmanı sağlayıp, bu bilginin tetiklenmesi sağlamak... 

Herşey öyle güzel ve  sistemli ki aslında... karmaşık hiç bir şey yok evrende!!!

Görüp algılayanlardan olmayı nasip etsin inşallah..

Tüm kalbimle...


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)