20 Aralık 2011 Salı

Tam on yıl oldu...(Ekin'in isteğiyle :)

Seni kucağıma alalı, kokunu içime çekeli... güzel parmaklarını, burnunu öpeli... hergün, her an dualarımda olalı... Allahım seni bana emanet edeli...anne olalı... iyi ki doğdun bebeğim... iyi ki varsın canımın içi...
 

Dünya günlerimiz öyle hızlı akarken, sen gözümün önünde kocaman oldun...:) Babanla birlikte senin için güzel ve iyi ne varsa onun için çalıştık, çalışıyoruz... her anımızda her planımızda sen varsın... sağlıkla nice güzel günler gör evladıM... biz de yanında olalım Yaradan senin gözünde yaş koymasın... sıkıntılar, dertler bir tüy gibi uçsun üzerinden inşallah... herşey gönlüne göre ve hakkında hayırlısı olsun Ekinim...

Seni çok seven annen...

----------------------------------------

face'den eklenenler:


    • Volkan Uçaner allah ayırmasın zeynep'cim.
      5 saat önce · · 2

    • Zeynep Akbulut Yağız amiiin canım... zamansız ayırmasın inşallah...
      5 saat önce · · 1

    • Gülümser Özbek Yıldırım Canımm,Ekin'in yeni yaşını kutluyorum,Allah güzel günlerini göstersin sana,sağlıklı,mutlu nice senelere olsun,öpüyorum...
      5 saat önce · · 1

    • Senem Akbulut Bayramoglu Guzel kuzumuzu iyi ki doğurdun bebeğim..ilk göz ağrımız bizim..annelik yıldönümün kutlu olsun benim küçük annem ♥
      5 saat önce · · 1

    • Zeynep Akbulut Yağız amiiinnn... çok tşk.ler gülümserim saol... biz de öpüyoruz:)
      5 saat önce ·

    • Zeynep Akbulut Yağız ‎:..( ooofff... ne yaptın bebeğim...♥ teyzee'sinin de kuzusu o, senin de oğlun... cem kuzumun da abisi...Önce Allah'a sonra bize/size emanet... ♥
      5 saat önce · · 1

    • Songül Yiğit Bilge Zeynebim, Ekin kuzunun doğum gününü kutluyorum, Ne mutlu Ekin'e senin gibi bir ANNE'ye hediye etmiş Rabbim:), ne mutlu sana Ekin gibi akıllı, yakışıklı, tatlı mı tatlı bir kuzu da sana emanet edilmiş, daha nice sağlıklı, hayırlı ve uzun ömrü olsun, güzel günlerini, gururlu anlarını doyasıya yaşayın dilerim....
      5 saat önce ·

    • Zeynep Akbulut Yağız ‎:..(ooo bugün benim sonum belli oldu songülüm... gözler davul :) güzel gözleri gibi gönlü de güzel olan arkadaşım... sağolasın canım... amin...amin...
      5 saat önce ·

    • Songül Yiğit Bilge Sevinç gözyaşlarıdır onlar, keyif verir bazen, içini rahatlatır insanın:)
      5 saat önce · · 1

    • Hediye Demeti Mutlu yıllar Allah uzun omurler versin
      4 saat önce · · 1

    • Selma Demir Sağlıklı,mutlu,hayırlı,çok çok güsel bir ömür diliyorum tüm sevdikleriyle beraber inşallah ♥ ;)
      3 saat önce · · 1

    • Arzu Yılmaz Pektaş Zeynepcim ağlattın beni ya.Şansı güzel ömrü uzun olsun inşallah.
      3 saat önce · · 1

    • Dilek Topateş Binbirçiçek Zeynepcim mutlu,sağlıklı,huzur ve sevgi dolu bir ömür diliyorum:)
      3 saat önce · · 1

    • Zeynep-Şahap Barış Önal Çok mutlu,sağlıklı,şanslı uzun ömürler dilerim.her zaman hayat ona sevdikleriyle beraber yasayacagi güzel yüzünü göstersin.
      2 saat önce · · 1

    • Pınar Gençer Gürkan Zeynepcim; Ekin'e nice sağlıklı yaşlar dilerim...
      yaklaşık bir saat önce · · 1

    • Ayşegül Aygün Zeynep, büyüklerimiz çocukları büyütürken en zor olan dönemi "9 ay 10 yıl" derler :) Sen işin zor kısmını başarı ile geçtin.. Tebrik ediyorum :)
      yaklaşık bir saat önce · · 1

    • Ozlem Ataizi Solmaz İYİKİ DOGMUS BENİM YAKISIKLI DUYARLI SEVGİ DOLU BAKISLI EKİNİM
      yaklaşık bir saat önce · · 1

    • Zeynep Akbulut Yağız Can arkadaşlarım Allah razı olsun hepinizden... bütün güzellikler yavrularımızın olsun... sağolun...
      yaklaşık bir saat önce ·

    • Nazife Özdoğan Acer Zeynepcim yakışıklı oğlunun doğum günü kutlu olsun. Bir ömür boyu yavrununda senin de herşey gönlünüzce olsun. Çok öptüm.
      47 dakika önce · · 1

    • Zeynep Akbulut Yağız amin nazifecim... çok teşekkür ederiz, ben de kocaman öperim...:)
      21 dakika önce ·




Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)