1 Temmuz 2015 Çarşamba

Aşkımın dünyalara bedel süprizi...

Şimdi öyle bir süpriz ki tamamen organize işler :) ben de gayet sakin yorgun eve gelme modundayım... bir yemek organizasyonu olduğunu  elbet tahmin ediyorum da, böylesini hiç düşünmemiştim :) Ekin'in son dersi vardı o gün... Kübra'da biz de bu güzel hazırlıkları Tamer'in talimatlarıyla hazırlıklar, heyecanlı koşturmaca... apartman görevlimiz fatih de olayın içinde... 20 tane gül alıp eve getirmek gibi en önemli görevlerden biri onun bu organizasyonda... bahçeden toplanan güller Ekin ve Kübra sayesinde apartman girişine ve eve yaprak yaprak serpelenmiş... tea lightlar dizi dizi koridorda evmize doğru sırlanmış...
Kendi şaşkınlığımı anlatamam ağzım bir karış açık "Tamer sen ne yaptın" demekten başka birşey diyemedim... Hayatımdaki çok özel AN'lardan biriydi gerçekten... Bütün komşularımız şaşkın, ben şaşkın...
iyi ki varsınız hayatımda... canım Ekinim canım Tamerim sizi çok ama çok seviyorum... (03.06.2015)



pencereden ben

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)