1 Temmuz 2015 Çarşamba

KUZUMUN YIL SONU GÖSTERİSİ...

 Bir minik kuzucuk benim minnoş Cem kuzum... bal yanaklım... güzel güzel çalışmışlar gösteri hazırlamışlar. Büyük emek gerçekten, öğretmenlerin üstün çabası... minnoşlara birşeyler öğretmek olukça zor...
Ramazan nedeniyle biraz sallansamda kuzumun yanında olmayı çok istedim... onun teyje diye boynuma sarılması dünyalara bedel benim için...

Allahım sağlıkla nice güzel günlerini göstersin bütün yavrularımızın inşallah... Cemişkomun sağlıkla büyüdüğünü görmek nasip olsun bizlere...
Minnak kuzum benim bal yanaklım, teyzen seni hep çok sevdi hep de sevecek... bundan hiç şüphen olmasın birtanem... elimden geldiğince, gücüm yettiğince hep yaynında olacağım bebeğim... seni çok ama çok seviyorum Cemişkom... senin sevgin herşeye değer birtanem... 

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)