14 Nisan 2009 Salı

bahar geldiiiii, hoşgeldiiiii :)))


annişim, babişim bizdelerdi... kuzularına baktılar bir hafta... Ekin okul çıkışı eve gelmenin dayanılmaz hafifliğini yaşadı :)))) hep birlikte, brunch tadında harikaaa bir kahvaltı yaptık evimizdeee... sonra 11:00 sularında bu seneki Ahlatlı Bel. açılışımızı yaptık :)) bisiklet ve uçurtma keyfi muhteşemdi.... Ekin sevinçten uçuyordu... yemeğimizi yedik, çimlere uzandık... kene ilaçlaması yapılıyormuş, korkacak birşey yok dediler...sonra bizimkileri evlerine bırakıp, kendi evimize geldik güzel bir öğle uykusundan sonra, can arkadaşımın evinde pizza partisine davetliydik... çocuklar güzelce oynadı, mamalarımızı yedik... :)) pazar günü bauhaus' a gittik... minik balkonum için çiçekler aldık :))) sardunyalar, petunyalar... orkideme de beyaz bir kardeş aldım... çok güzeller bayılıyorum yaaa... sanki gelin gibi.... (koçtaş'ta 24,90 bauhaus'da 14,90 bilginiz olsun) sonra da pamuk ananeme gittik onu ziyaret ettik... pamuğumu çok özlemişim...o da bizi tabiii... kokladım sevdim, eksiklerini hallettim :)) büyük bir huzur içinde evimize geldik... bizi en mutluu eden şey çiçeklerimizi dikmek, baharı balkonumuzda karşılamak... arpacık soğanlarını ve maydanoz tohumlarımı uzun çiçekliğime ektim, taze soğanımız ve maydanozumuz da balkonda hazır olacak :)) onları yaparken de senoşum (kız kardeşim) geldi eşiyle... mamalar hazırladık yine güzel bir sofra eşliğinde GS-FB maçını seyrettik... muhteşem fenerliler olarak :)) hazırlandık güzel güzel formalarımızı giydik... ama işe yaramadı.. kısmet işte... :(( wallaaa küçük çocuklar gibi birbirine giren kocaman adamlar, çok komiklerdi...hiçbirine yakışmadı... oğluşumdan ayrılmak bana çok zor geliyor... akşam olsa da oğluşuma kavuşsam :)) sevgiler...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)