20 Nisan 2009 Pazartesi

haftasonu sinema keyfi...

c.tesi ekin ve ben, canan -yakışıklı ikizleri berke /doğukan, özlem ve yakışıklı oğluşu can hepbirlikte sinema keyfi yaptık :)) Ay Prensesi-Ülker sponsorluğunda bedavaydı...:)) biraz ağır ilerleyen ve çok sevimli olmayan bir film... bu benim görüşüm tabii, oğluşuma gelirsek bir ara uyumak üzereydi arkadaşlarıyla birlikte... :))) çooook komiklerdiii... onlar da çok beğenmedi... (+4 yaş sınırı varmış bu filmde)

çünkü önden "canavarlar yaratıklara karşı" filmini seyrettik... (ama bu film için +7 yaş sınırı var bilginiz olsun) bu da benim çok hoşuma gitmedi konu olarak ama yine de ay prensesi'nden daha güzeldi...

bizim oğluşlar bu filme bayıldılar tabii... :)) çooook güzel bir gündüüü...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)