17 Nisan 2009 Cuma

sevdiklerime bişey olmasın :(







Geçen akşam "babam ve oğlum" filmini 4. kez seyrettim ve 4. kez göz yaşlarımdan boğuldum... zaten hayatta en korktuğum şey oğlumuzun bizsiz, bizim de onsuz kalmamızdır... kopmamak elde değil muhteşem bir film...
Benim eşim; aşkım, arkadaşım, en iyi dostum, can yoldaşım, sebebi hayatım, adamım, güzel oğlumun babası... bana çoook yardımcı olan bir erkek... beni herşeyden önde tutan bir erkek... bir kadın başka ne ister???? şanslı kullardanım eminim... onsuz bir hayatı düşünmek çok korkunç benim için... hayatta tek gerçek, üç kişilik hayatımız :)) Allahım tüm kötülüklerden korusun hepimizi... Sevdiklerimizden bizi, bizden de sevdiklerimizi ayırmasın inşallah... Allahım bozmasın düzenimizi… AMİN…
Oğlumuz 1. sınıfı bitiriyor, ben inanamıyorum... zaman nasıl geçiyor...
Herşey güzel olsun kuzularımız için...

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)