3 Nisan 2009 Cuma

GÜNEŞİ GÖRDÜM..... mükemmel......


Pazar akşamı Tamer'le bu muhteşem filme gittik... çoooook beğendik... mutlaka herkesin görmesini tavsiye ediyorum...

ön yargılarınızı yıkın ve bu filme gidin ya da cd sini izleyin...


muhteşem oyunculukları...
o çocukları, o yokluğu...

o çıkmazıııı....

görüntülerin güzelliğini,
mutlaka görün....

hepsi dört dörtlük olmuş...

hele iki-üç sahne var ki sormayın gitsin... :...(((

çıkışta gözlerim balon gibi oldu ağlamaktan, ama değer emin olun...

arzucum, şırnak'ta bunu günbe gün yaşıyor zaten... bizim ona desteğimizin de ne kadar anlamlı olduğu ortaya çıkıyor...

(tabi zevkler tartışılmaz bunu biliyorum ama izleyin öyle karar verin... :))


sevgilerimleeee...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)