1 Şubat 2011 Salı

bir gülüş hayata...


Ben, yeni yılı "gülücük yılı" ilan ettim, gitti... evet canım öyle istiyor işte :)) 

Hayata bir gülüşle bakmak, enerjimi, güzel duygularımı, tatlı bir tebessümümle aktarmak istiyorum...
Sinirli anlarımda bu yazdıklarımı hatırlamak ve kendimi bunu başarabilmek yolunda eğitmek istiyorum...
34,5 oldum dolu dolu... ama hissediyor musun dersen kocaman  bir HAYIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRR, derim :))

Gerçekten hissetmiyorum... elbette büyüyorum, yorgunluklarım da  var, acılarda ben büyüdükçe büyüyor işte... 

Ama olsun yine de içimdeki çocucuğu büyütmek niyetinde değilim... oğlumla istediğim anda koşmama ve hatta ebelemece oynamama kimse engel olamaz...

Bu isteğimi, benim elimden kimse alamaz... 
Ben, kendi elimden almakdıktan sonra... :)))

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)