10 Şubat 2011 Perşembe

Güneş, sen nasıl bir enerjisin...?

Öyle güzel öyle mutlu hissediyorum ki kendimi... sebebi tamamen GÜNEŞ... yaz çocuğu olmamdan mıdır, nedir bilemiyorum ama sıcak hava benim için çok önemli... güneş, deniz, yosun kokusu, mis gibi bir esinti sabahları içimi ürperten... yandan yandan yürüyen, yengeç burcu olmam hesabına yazıyorum bunları... doğumundaki astrolojik konum, senin ruhuna yükleniyor; tüm enerjisiyle... bilmiyorum ama ben bu enerjiyi seviyorum...  :) yaz gelecek diye, içim umutla dolu... o kadar can sıkıcı olayın yanında benim içimdeki bu heyecan, beni mutlu ediyor... içimdeki ivme yükseldikçe benden yansıyan güzelliklerde derinleşiyor, anlamlaşıyor sanki... 



Böyle bir evde yaşlanmak isterim ben... ilerde mutlaka deniz görmeli, yaşlı gözlerim... bilmiyorum zaman ne gösterecek ama ben Tamerimle birlikte elele bu sokaklarda dolaşmayı isterim... Ekinim de evlenmiş olur, belki çocuğu da olmuştur... babaanne diye koşturan bir yumurcak, bana kocaman bir öpücük verir... :) 

Olurmu dersiniz, görür müyüm o günleri? Kaderimizde varsa elbet... Allah herşeyin hayırlısını versin inşallah... (Amin...)

Hayallerimizin gerçek olduğu, sevdikleriyle uzun ömürler herkeslereeeee ...:)

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)