10 Şubat 2012 Cuma

Bir hadis ve düşündürdükleri...

Ya Ayşe,

Dünyanın acısını, ahiretin zevki için iç! (Hadis)

---
Dünyada çekilen, bizim adına ACI dediğimiz, dertler aslında oyunun bir parçası...Bu oyunda ilerleme ve level atlama imkanları... bu basamaklara ayağımızın değdiğimiz ve  diğer basamak için sıkı sağlam bir adım atmanın yolu... bunu böyle algılamak, bunları yaşamanın bir amacı olduğunu bilmek gerekli mutlaka... elbette hepimizin hassasiyetleri, aciziyetleri ve perdeleri var... kısıtlı bir algı ile bu gelen ACIların bize ileri yaşamda değer katacağını; ahiret yaşamın da ise Allah'tan gelenleri içine sindirmiş olarak devam edebileceğini bilmek, idrak edebilmek... HAZMETMEK, YAŞAMINA geçirmek açısından öğretmesi gereken dersler... bunları aşabilmek için, perdenin arkasındaki gerçeklerle yüzleşmek asıl olan...  kana kana içmek Allah'tan gelenleri... sanki şarkıda dediği gibi "ağzını musluğa dayamış su içer gibi"... biliyorum ki bunlar benim tekamülüm için, bunlar benim kişisel gelişimim ve İNSAN olabilme çalışmalarım... bana niyaz edilen, bu sıkıntıları başımın üstünde karşılayabilme gücü...  ve benim doğru yolda ilerleme mücadelem... herkese taşıyacağı kadar verilen, Allah'a sığınmak ve sadece O'ndan yardım dilemek için pişme, OL'durma çalışmaları... 

Bir yer de okumuştum, Firavun'un başı bile ağrımamış ömrü hayatında... Allah demesin diye... yardım dilemesi nasip olmamış... onun için acıların ve dertlerin bize nasip oluşuna da sevinelim... bilelim ki Yaradan'ın kanatları altındayız... çok şükür...

Allah idrakini kolaylaştırsın hepimize inşallah...

Tüm kalbimle...


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)