21 Şubat 2012 Salı

GÖNÜLLERİN SULTANI: YUSUF A.S 'IN DUASI

ÖNÜLLERİN SULTANI: YUSUF A.S 'IN DUASI: Cebrail (a.s.), Hz. Yusuf (a.s.)'a hapiste bulunduğu sırada gelmiş ve şu duayı okumasını tavsiye etmiştir:

"Allahümmec'alnî min külli mâ ehemmenî ve karribnî min emri dünyaye ve emri ahiretî ferahan ve mahrecen verzuknî min haysü lâ yahtesibu veğfirlî zenbî ve sebbit recâî vaktehû ammen sivâke hatta lâ ercû ehaden ğayrake."

"Allah'ım beni bütün üzüntülerimden kurtar dünya ve ahiretle ilgli işlerimde bana rahatlık ver ve çıkış yolu göster bana sayısız rızıklar ihsan eyle günahlarımı affet senden başka kimseye muhtaç olmayacak şekilde bana ihsan ve ikramlarda bulun."


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)