10 Aralık 2016 Cumartesi

ANın fotoğrafı...

Hayatta her ANın kıymetini bilmek üzerine kendimi terbiye ediyorum... yaşam bizim tam da istemediğimiz gibi gitse de, bambaşka kapılar yeni sevinçler getiriyor görmek isteyene... çok üzülmemiz ya da sevinmemiz sistemdeki gelecekleri değiştirmiyor... umut, inanç ve duayla yola devam etmekten başka bir şey yok elimizde...
İşte böyle umutla ANı yaşarken fotoğraf benim yol arkadaşım oldu... fotoğraf sevdam çocukluktan gelmekte...
her çiçekle her böcekle, denizde, kumda hatta yatakta ;) annemin bizim fotoğraflarımızı çekmesiyle başlar... instagram uygulamasının hayatımıza girmesiyle çok daha yoğunlaştığımız doğru... ama kendi adıma fotoğraf kirliliği yaratmamaya çalışıyorum... severek çekiyorum ve paylaşıyorum takipçilerimle...
Bular da onlardan bir kaçı...
Tüm kalbimle 💙


                     (06.12.2016)
             (Kuğulu Park /09.12.2016)







Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)