27 Aralık 2016 Salı

Bir yıl daha biterken...

Yılın son haftası güzel geçsin hepimiz için... umarım 2017 çok daha güzel bir yıl olur🙏🏼 

Harika bir kitap buldum... siparişini verdim d&r dan 4 gözle bekliyorum gelişi...  2017 de kendimi daha çok  geliştirebilmeyi diliyorum... 

işte tanıtım bülteninden kısa bir bölüm;

"...İnsan… İnsan, arayış demektir. Yolcu demektir… "Çokluğunu" bulmak için "yokluğunu" arar bu hayat yolculuğunda… Ve o, tüm hayatı boyunca hayallerini dışarıda zannederken, karşılaştığı acılarda, aldığı yaralarda başka bir istikamete değil, aslında "hakiki" kendine, Öz'üne yolculuk ettiğini fark eder bir gün. Hayallerinin, özlemlerinin ve herkesin peşinde olduğu Kafdağı'nın ardındaki o "meşhur" Hazine'nin izini sürerken, aslında aşılması gereken tek Kafdağı'nın kendi nefsi olduğunu fark eder..." (İşaret / Deniz Erten)



Gelelim cicilerime... biri beni durdursun lütfen 😂






Eldivenin yapılışı çok kolay... 25 zincir çekiyorsunuz, birbirine birleştirip buğday tanesinin içte kalanına batarak sık iğne ile 3-4-5  sıra ne kadar isterseniz örüyoruz... sonraki motif de shell stitch denile motif ile devam ediyoruz... 

güzel günlerde kullanın ✨🙋🏼


Tüm kalbimle 💝

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)