21 Aralık 2016 Çarşamba

HAYat...

Bugün soğuk ve karlı bir Ankara sabahına uyandık... her çarşamba olduğu gibi Cemalnur hocamı dinledikten sonra, fotoğraf makinamı ve telefonumu alarak çıktım yürüyüş yolumuza 🚶🏼♀️🚶🏼♀️🚶🏼♀️🚶🏼♀️
Güzel kareler yakalarken şükrettim bunca olan bitene... her AN başka bir sınavla boğuşturarak, bizi hep diri ve sabreden yapan yüce yaradan a... 

Bir ömür verilen çaba "istedim ki bilineyim..." ayetinin sebebi aslında... biz kalıplar içindeki düzenli hayatımızın hep öyle gideceği sanan zavallı küçük beyinler olarak yaşarız... Oysa ki hayatımız her AN başka bir yöne kıvrılabilir... bunu unutmamak lazım👍🏼 Hak yolunda, samimi ve bol dualı zamanlarla değerlendirebilmek... elimizden ne kadarı gelirse, nasip olduğu kadar... umutla, inançla...

Tüm kalbimle ❤️






Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)