3 Aralık 2016 Cumartesi

Biri kış mı dedi?

Geldi geldi sonunda geldi... kar kış kıyamet... buz gibi soğuk Ankara günleri başladı... Benim için çok sevimli günler diyemiycem... yaz çocuğuyum ben... bu havalar kasar beni... güneşle şarj olanlardanım ☀️işte beni bu karamsar ve soğuk günlerde eğlendiren tek şey el işlerim...Sıcacık berelerim eldivenlerim vaaarrr...

                                            Bu kışın trendi, örmesi de çok kolay kullaklıkları tavsiye ederim...😍


                                                           Tığ işi bere ve eldiven takımımız var...

                                                             Ve klasik boyunluk... 
                                                  her kış mutlaka üç beş ördüğüm...
                                  
Bu da yine çok severek takip ettiğim instagram fenomenlerinden öğrendiğim bir eldiven 😜
                                                                                      Yılı en sevilen rengi MOR...




Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Penye ip sepetlerim vol.2

Çeşitlerden çeşit... başladınız mı dursuramıyorsunuz kendinizi... çook sevdim ben bu işi ;)